معرفی جک هیدرولیک کامپکت

معرفی جک هیدرولیک کامپکت

از جمله فعالیت های شرکت مهندسی و ساخت رایان هیدرولیک سام ( RHS Co) می توان به ساخت و تولید جک هیدرولیک کامپکت اشاره نمود.

این نوع از جک های هیدرولیک می توانند با بدنه گرد ( استوانه ای ) و یا بدنه چهارگوش ساخته شوند، هر چند که این جک ها عمدتاً بصورت چهارگوش ( مکعبی ) تولید می شوند.

معرفی جک هیدرولیک کامپکتمشخصات فنی و عمومی جک هیدرولیک کامپکت RHS CO

  • طراحی بسیار متراکم و فشرده و با حداقل ابعاد و وزن ممکن
  • نصب آسان جک روی ماشین و تجهیز
  • کمترین فضای اشغال شده توسط ماشین و تجهیز
  • استفاده از مواد اولیه با بالاترین کیفیت در ساخت جک هیدرولیک کامپکت و همچنین رعایت دقیق تلرانس های مورد نیاز در ساخت قطعات مکانیکی جک

معرفی انواع جک هیدرولیک کامپکت با بدنه چهارگوش از لحاظ نحوه نصب روی ماشین و تجهیز

از دیدگاه نحوه نصب جک کامپکت روی ماشین و تجهیز، می توان این جک ها را به دو گروه زیر طبقه بندی کرد:

  • نصب جک به شکلی که در آن پیچ های نصب جک در راستای محور و میله جک باشند. در این روش نصب، پیچ های نصب جک در حین کارکرد جک، بار و نیروی کششی تحمل می کنند. این روش نصب کاربرد بیشتری در طراحی ها دارد.  
  • نصب جک به شکلی که در آن پیچ های نصب جک در راستای محور و میله جک نبوده و بلکه در راستای عمود بر امتداد محور و میله جک می باشند. در این روش نصب، پیچ های نصب جک در حین کارکرد جک، بار و نیروی برشی تحمل می کنند و لذا جهت کمک به استحکام و تحمل بارگذاری روی پیچ ها از یک خار برشی نیز برای در نصب جک روی ماشین و تجهیز استفاده می شود.

شرکت رایان هیدرولیک سام، جک های هیدرولیک کامپکت را براساس کاتالوگ شرکت و همچنین درخواست مشتری تولید می نماید. برای آشنایی بیشتر با این محصول و کاتالوگ شرکت به صفحه جک هیدرولیک کامپکت در زیر مجموعه کلمپ هیدرولیک مراجعه فرمایید.

همکار بازرگانی خارجی: شرکت آذران ماشین