مشخصات فنی پاورپک هیدرولیک برای کلمپ هیدرولیک

مشخصات فنی پاورپک هیدرولیک برای کلمپ هیدرولیک

انواع کلمپ ها و فیکسچرهای مخصوص در تولید انبوه قطعات و مجموعه های صنعتی استفاده می شود. در این نوشتار به بررسی کلی ویژه گیها و مشخصات فنی پاورپک هیدرولیک برای کلمپ و فیکسچرهای با عملکرد هیدرولیک (کلمپ هیدرولیک و فیکسچر هیدرولیک) پرداخته می شود.

بررسی کلی مشخصات فنی پاورپک هیدرولیک برای کلمپ هیدرولیک

موارد مطرح شده در این نوشته به صورت کلی و جامع نگر بوده و باید در مرحله طراحی و ساخت یک پاورپک هیدرولیک برای کلمپ هیدرولیک، تمامی موارد فنی مذکور را به دقت و با جزییات مورد بررسی و تحلیل و محاسبه قرار داد.

  • پاورپک هیدرولیک باید تمام نیازهای حرکتی فیکسچر و کلمپ هیدرولیک را تامین نموده و با آنها سازگار باشد. منظور از نیازهای حرکتی، مواردی نظیر تامین حرکت رفت و برگشت تمام عملگرهای هیدرولیکی خطی و دورانی، ترتیب و اولویت بندی حرکتی عملگرها، همزمانی و یا عدم همزمانی حرکت عملگرها و سرعت عمل و عکس العمل عملگرها می باشد.
  • گیرایی لازم در تمام عملگرهای فیکسچر و کلمپ هیدرولیک باید در حد مناسب و کنترل شده باشد. برای این منظور تامین فشار کاری حداکثر یونیت هیدرولیک و فشار هیدرولیک در عملگرهای مختلف امری ضروری است.
  • قابلیت کارکرد پایدار و بدون عیب و نقص پاورپک هیدرولیک در سیکل کاری روزانه تعریف شده. عدم گرم شدن سیال هیدرولیک و حداقل عمر کارکرد مورد انتظار و مناسب قطعات هیدرولیک مصرفی از موارد حائز اهمیت در این خصوص است.

تصویر زیر نمونه ای از پروژه های انجام شده شرکت رایان هیدرولیک سام در سال ۱۴۰۲ می باشد. این یونیت هیدرولیک مربوط به فیکسچر هیدرولیک ماشین سوراخکاری و تولید قطعات خودرو از جنس پلی آمید می باشد.

پاورپک هیدرولیک برای کلمپ هیدرولیک

شرکت مهندسی رایان هیدرولیک سام

دفتر مرکزی: تبریز – خیابان ۲۲ بهمن – چهار راه قطران – پاساژ عمران – طبقه زیر همکف – پلاک ۳۲

تلفن : ۳۴۴۲۹۰۶۹ – ۳۴۳۹۱۴۴۹ ( ۰۴۱)               تلفن همراه: ۰۹۱۴۴۱۲۷۵۴۲  –   ۰۹۱۴۴۱۴۲۴۳۲   

  sale@rhsahand.com              azarniaiy@Gmail.com