پاورپک هیدرولیک ماشین واترجت

پاورپک هیدرولیک ماشین واترجت

برش مواد توسط فشار آب بالا هر چند که روش چندان جدیدی محسوب نمی شود ولی تکنولوژی بالایی داشته و روی هم رفته سیستم پیچیده ای محسوب می شود. توسط ماشین برش واترجت می توان انوع فولاد ها، شیشه، سنگ، آلومنیوم و نظایر آن را با دقت بسیار بالایی برش داد. یک ماشین برش واترجت از بخش های گوناگونی تشکیل می یابد که یکی از این بخش ها، سیستم هیدرولیک و پاورپک هیدرولیک ماشین واترجت می باشد.

پاورپک هیدرولیک ماشین واترجت (Water Jet Machine Hydraulic System) و وظیفه آن در ساختار و عملکرد ماشین

برای امکان پذیر شدن برش مواد توسط ماشین برش واترجت، لازم است که فشار آب ( سیال عامل برش) تا حد لازم افزایش یابد و این سطح از افزایش فشار توسط یک پمپ مجزا امکان پذیر نمی باشد. استفاده از بوستر تقویت فشار دو طرفه (Double Acting Pressure Intesfire) روش رایج و منطقی و به احتمال زیاد تنها روش موجود فعلی برای افزایش فشار آب تا این حد می باشد. از آنجائی که عملیات برش کاری توسط ماشین واترجت به صورت مداوم و با سرعت بالا انجام می گیرد، باید عملکرد بوستر برای تامین فشار بالا در حجم لارم آب نیز با سرعت بالا و با فشار تقویت شده پایدار صورت گیرد. محرک بوستر و تامین حرکت رفت و برگشتی آن برای افزایش و تقویت فشار آب توسط یک سیستم هیدرولیک انجام می گیرد.

شرکت رایان هیدرولیک سام (RHS Company) در طول چند سال اخیر از فعالیت خود و ارتباط با کارخانجاتی که از ماشین واترجت استفاده می کنند در مورد و طی دو پروژه اقدام به بروزرسانی و تغییر طراحی سیستم هیدرولیک ماشین واترجت برای تامین و جایگزین نموده قطعات آن با قطعات هیدرولیک رایج بازار انجام داده است و هم اینک نیز در حال انجام مراحل طراحی برای ساخت یک دستگاه پاورپک هیدرولیک ماشین واترجت برای یک ماشین خاص و سفارشی برای یکی از شرکت های ماشین ساز ایرانی است.

پاورپک هیدرولیک ماشین واترجت

شرکت مهندسی رایان هیدرولیک سام

دفتر مرکزی: تبریز – خیابان ۲۲ بهمن – چهار راه قطران – پاساژ عمران – طبقه زیر همکف – پلاک ۳۲

تلفن : ۳۴۴۲۹۰۶۹ – ۳۴۳۹۱۴۴۹ ( ۰۴۱)               تلفن همراه: ۰۹۱۴۴۱۲۷۵۴۲  –   ۰۹۱۴۴۱۴۲۴۳۲   

  sale@rhsahand.com              azarniaiy@Gmail.com