طراحی و ساخت یونیت هیدرولیک محصولات چرمی

موضوع پروژه: طراحی و ساخت یونیت هیدرولیک محصولات چرمی

شرکت مهندسی و ساخت رایان هیدرولیک سام بعنوان سازنده سیستم های هیدرولیک، جک هیدرولیک و تجهیزات صعنتی مخصوص، با تولید کنندگان محصولات و مصنوعات چرمی نیز همکاری می نماید و خدماتی را در این زمینه به مشتریان خود ارایه نموده است.

پروژه انجام شده در این شرکت برای واحد صنعتی باهری، طراحی و ساخت یک یونیت هیدرولیک برای ماشین تولید کمربند چرمی مردانه می باشد. این ماشین در واقع یک نوع پرس هیدرولیک دو سرعته با قابلیت کنترل نیمه اتوماتیک است.

عنوان کامل پروژه: طراحی و ساخت یونیت هیدرولیک برای پرس تولید محصولات چرمی

کارفرما: واحد صنعتی باهری

سال اجرای پروژه: سال ۱۴۰۱

یونیت هیدرولیک محصولات چرمیطراحی و ساخت جک، یونیت هیدرولیک و تجهیزات صنعتی در شرکت مهندسی و ساخت رایان هیدرولیک سام (RHS)

شرح مختصر پروژه: ماشین تولید کمربند چرمی مردانه با یک ضربه حرکت خود می تواند یک کمربند چرمی مردانه را بصورت کامل تولید کند.

این ماشین در حقیقت یک پرس هیدرولیک با ابعاد و عملکرد خاص می باشد که علاوه از کارایی لازم برای تولید محصول مورد نظر باید ضرایب ایمنی لازم و کافی را نیز داشته باشد تا اپراتور با خیال آسوده از استفاده کند. یونیت هیدرولیک این پرس نیز مطابق با تمامی مشخصات عملیاتی و ایمنی مورد نظر در ماشین طراحی و ساخته شده است. این یونیت هیدرولیک پس از طراحی دقیق مهندسی و به سفارش واحد صنعتی باهری ارومیه در شرکت مهندسی و ساخت رایان هیدرولیک سام (RHS) در اوایل سال ۱۴۰۱ ساخته شد.

ماشین ساخته شده به کشور ترکیه ارسال گردید و لذا با توجه به دور بودن مکان کاربری ماشین، تمام مستندات فنی شامل راهنمای نصب، نقشه دیاگرام هیدرولیک و پارت لیست قطعات مصرفی به زبان انگلیسی تهیه شده و همراه کالا به خریدار تحویل گردید.

ساخت جک های  هیدرولیک این ماشین نیز در شرکت رایان هیدرولیک سام (RHS Co.) صورت گرفته و پمپ هیدرولیک آن از برند MARZOUCHI ایتالیا می باشد.

معرفی کلی شرکت مهندسی و ساخت رایان هیدرولیک سام  (RHS Co)

  • سازنده یونیت هیدرولیک، جک هیدرولیک و تجهیزات جانبی و تامین کننده قطعات هیدرولیک صنعتی

                                ساخت یونیت هیدرولیک ( پاورپک هیدرولیک ) برای بکارگیری در ماشین آلات و تجهیزات صنعتی

                              جک هیدرولیک استاندارد براساس کاتالوگ شرکت و جک هیدرولیک سفارشی

              بوستر هیدرولیک و تجهیزات جانبی سیستمهای هیدرولیک

  • اجزای کلمپ هیدرولیک ( جک هیدرولیک کامپکت، جک هیدرولیک رزوه ای)

تولید سردکن روغن هیدرولیک نوع آب خنک (مبدل حرارتی روغن هیدرولیک) و تامین خنک کن روغن هیدرولیک برقی (هواخنک)

همکار بازرگانی خارجی: شرکت آذران ماشین