روغنکاری

شرکت مهندسی و ساخت رایان هیدرولیک سام سازنده سیستم های روغنکاری تحت فشار ( Forced Lubrication System) می باشد. این بخش از فعالیت های شرکت از سال ۱۳۹۴ و با ساخت سیستم روغنکاری تحت فشار برای رآکتور های کشاورزی آغاز شده است. سیستم های روغنکاری تحت فشار کاربرد گسترده ای در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع نیروگاهی، صنایع فولاد، صنایع سیمان و معدنی و نیز دیگر صنایع بزرگ، که دارای ماشین آلات و تجهیزات دوار دائم کار سرعت بالا هستند می باشد.

مهمترین دلایل بکارگیری سیستم های روغنکاری تحت فشار (Lube Oil System)

   تضمین عملکرد صحیح تجهیزات دوار سرعت بالا و دائم کار با ضریب اطمینان بالا

   کاهش هزینه نگهداری تجهیزات دوار و تجهیزات با کار مداوم

   روانکاری با راندمان بالای یاتاقان ها و لذا کاهش مصرف انرژی

دانلود کاتالوگ عمومی سیستم روغنکاری تحت فشار برای تجهیزات صنعتی

طراحی و ساخت سیستم های روانکاری در این شرکت برای گستره وسیعی از کاربردها صورت میگیرد. صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاهها و کارخانجات دارای تجهیزات صنعتی دوار بزرگ و ماشین های دائم کار نظیر کانوایرها و تجهیزات انتقال موادمصرف کننده این سیستمها هستند. روغن کاری کمپرسورها، روغنکاری توربین گازی و توربین بخار، روغنکاری رآکتورهای صنعتی و کشاورزی، روغنکاری یاتاقان های پمپ گریز از مرکز، روغن کاری پمپ های فشار قوی، روغن کاری موتورهای الکتریکی، روغن کاری پمپ نیروگاهی، روغن کاری پمپ تغذیه بویلر و روغن کاری انواع تجهیزات صنعتی سنگین در خط تولید کارخانجات فولاد، سیمان و دیگر صنایع معدنی پر قدرت و دور بالا از موارد کاربرد سیستمهای روانکاری تحت فشار محسوب می شوند. طراحی و ساخت سیستمهای روغن کاری تحت فشار در شرکت رایان هیدرولیک سام می تواند تحت استاندارد API 614 و یا استانداردهای صنعتی انجام شود.

روغنکاری تحت فشار، Lube Oil System

کاربردها: سیستمهای روانکاری با روغن و یا بعبارت دیگر سیستمهای روغنکاری، از تجهیزات لاینفک توربوماشین ها و سایر تجهیزات دوار و تجهیزات دائم کار هستند. عملکرد نا صحیح سیستم روانکاری سبب اختلال در عملکرد این ماشین ها خواهد شد. لذا تمامی مراحل طراحی، تامین قطعات، ساخت، تست و نصب این سیستمها باید با دقت بسیار بالا و با رعایت دقیق استانداردهای مربوطه باشد.

لینک به شرکت همکار در سفارشات خارجی